تشکر
نوشته شده توسط : بهرام

ممنون از تمامی‌ دوستانی که وب من رو دیدن. امیدوارم لذت برده باشید. فعالیت این وب مدتی‌ هست تعطیل شده و به همین روال برای مدتی‌ خواهد ماند تا من سایت اصلیم رو راه اندازی کنم. این قرار بود مدتی‌ قبل انجام بشه که نشد و من حالا باید یک سری مطلب مربوط به گرافیک و دیزاین وب هم یاد بگیرم. ان شا الله به زودی تموم می‌شه و تا ساله آینده وب اصلی‌ راه اندازی می‌شه که بزرگترین مرکز دانلود برای ایرانیها خواهد بود (قهوه‌‌ تلخ هم میزارم). حالا این سریال رو چون اکثر وب‌ها نمیذارن من میزارم همینجا قسمتهای دیدش رو اگر بن نکنن.

 





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: