اس ام های تیر ماه 89
نوشته شده توسط : بهرام


اس ام اس های تیر 89

اولین باری که عاشقت شدم یادته؟؟؟ من یه کرم سیب بودم و تو یک کرم ابریشم!!من به تو  قول دادم دیگه هیچ وقت سیب نخورم تو هم قول دادی دور خودت پیله نکنی ولی نمیدونم چی شد که من طاقت نیاوردم و فقط یه خورده سیب خوردم تو هم از غصه دور خودت پیله بستی حالا دومین باره که عاشقت شدم ولی حالا من هنوز یه کرم سیبم و تو یه پروانه ی خوشگل ! تو پر زدی و رفتی و من موندم و سیب هایی که جایی برای خورده شدنشون نمونده ، از هرچی سیبه متنفرم  ( مریم از اصفهان 0913828)

عشق تویی، عاشق منم، دریا تویی ، قایق منم ، روزی اگر دزدیدنت!! غصه نخور سارق منم ( المیرا از اصفهان 0938847)

میگن فاصله ها سردی میاره، ولی نمیدونم چرا فاصله بین منو تو دلتنگی میاره  .( مریم از اصفهان 0913828)

مهربانی تزئین لحظه هاست، برای مهربانی جوابی جز دوست داشتنت نیست......( مریم از اصفهان 0913828)

 

زندگی سرسره است، میکنی دل از خاک،پله پله تا اوج،میروی تا پرواز،بعد از آن بالا ها ، میخوری سر آرام ، ذره ذره تا خاک....(پرستش 0936229)

گل فرستادم تو بو کن، اگر مردم تو با گل گفتگو کن ، اگر ماندم که باز آیم به سویت ، اگر رفتم فدای تار مویت ( ریحانه از میبد 0913970)

به ترکه میگن نظرت درباره پیتزا چیه؟ میگه همش شایعس (آرش از یزد 0936198)

ما به شکار پروانه های نیم سوخته آمده ایم، پروانههایی که در کوچه پس کوچه های خاطره پر سوزانده اند ، تو را میشناسم. تو آن زخم خورد بلند پروازی، آن پرنده پر بسته که تا آبیترین آسمان ها خیال پریدن داری، اما اینک خواندن نمیتوانی، تو را میشناسم، نگاه منتظرت از برق حادثه یکی شدن پر است، تو را میشناسم (پرستش 0936229)

Special coffee for u I’ve mixed it with friendship and happiness, but no suger,because I know you are already sweet ( ناشناس 0937169)

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشقه... حالا من با این هدیه قشنگت چیکار کنم (آرش از یزد 0936198)

می خوام دسته گلی برایت بفرستم اما گفتم تا به دستت برسد پژمرده خواهد شد. بنابراین حرف (س) را از گل سرخ حرف (ل) را از گل لاله حرف (ا) را از گل اطلسی و حرف (م) را از گل مریم به عنوان دسته گلی به نام (سلام) هدیه به دوست عزیزم ( ناشناس 0917960)

گمان نبر که ز یاد تو غافلم. گرمانده ام خموش خدا داند و دلم ( ناشناس 0917960)

دوستت دارم به اندازه ی صد گرم کراک! میدونم.....کمه ولی حکمش اعدامه (ناشناس 0935800)

تو آن  ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی ، ز شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند ( ناشناس 0935793)

گاه سکوت یک دوست معجزه می کند و تو می آموزی ، همیشه بودن در فریاد نیست ( ناشناس 0935793)

این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی ( ناشناس 0935793)

مشق های آب بابا یادمان رفت.رسم نوشتن با قلم ها یادمان رفت . شعر خدای مهربان یاد گرفتیم اما خدای مهربان هم یادمان رفت( سید محمد موسوی از بوشهر – سعد آباد0917997)

دوست ندارم در آغوشت بگیرم ، دوستن دارم در آغوشت بمیرم ( پرویز از مهاباد 0935832)

آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم ( ناشناس 0938373)

هزاران دهقان برای آمدن باران گریه کردن ولی خدا فکر کودکی بود که کفش هایش سوراخ بود ( ناشناس 0938373)

منتظر اس ام اس های ارسالی شما عزیزان هستم 09363390450

 





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: