اس ام اس های خرداد 89
نوشته شده توسط : بهرام

 

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست. دوست داشتن امری لحظه ای است ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است (نگین از تهران0936456)

گل فرستادم تو بو کن،اگر رفتم تو با گل گفتگو کن،اگر مردم فدای تار مویت، اگر ماندم که باز آیم به سویت ( سمیرا از کرج 0935707)

میدونی چیه؟؟؟آرزو نکن سال خوبی داشته باشم، آرزو کن تو این یک سال یک روز خوشحال باشم  ( سمیرا از کرج 0935707)

 

عشق این روزا شباهت زیادی به آدامس داره، اول شیرینه،بعد دوست داشتنی، سپس تکراری و خسته کننده و در آخر دور انداختنی  ( سمیرا از کرج 0935707)

 

ماه به من گفت اگر دوستت به تو پیامی نمیدهد چرا ترکش نمیکنی؟؟؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک میکند زمانی که تو نمی درخشی؟؟؟؟ ( سمیرا از کرج 0935707)

 

در 10 روز 9 سوال از تو کردم 8روز فکر کردی ، طی 7روز به 6 تای آنها جواب دادی 4 بار تو را به 3 پارک دعوت کردم 2 بار خواهش کردم تا 1 بار گفتی : دوستت دارم  ( سمیرا از کرج 0935707)

 

توی دنیا 2 تا نابینا می شناسم ... یکی تو که هیچ موقع عشقم را ندیدی ، یکی من که کسی را جز تو ندیدم  ( سمیرا از کرج 0935707)

 

گفتی محبت کن برو، باشد خداحافظ ولی رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم  ( سمیرا از کرج 0935707)

 

میدونی اس ام اس خالی یعنی چه؟؟؟؟ یعنی به یادتم ولی حرفی برای گفتن ندارم  ( سمیرا از کرج 0935707)

 

ببینم اگه یک روز از خواب بیدارشی ببینی اونیکه دوستش داری گذاشته رفته ... صبحانه چی میخوری؟؟؟؟ ( سمیرا از کرج 0935707)

 

به مجنون زد شبی لیلی اس ام اس که آخر تا به کی تاخیر و فس فس؟؟؟ اگر عقدم نخوانی سال جاری، روم تهران شوم دختر فراری  ( سمیرا از کرج 0935707)





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: