نوشته شده توسط : بهرام

من   نظر   میخوام   ...............................

 

 

 

پسر کوچولو گفت : گاهی وقتها قاشق از دستم می افتد

پیرمرد بیچاره گفت : از دست من هم می افتد

پسر کوچولو آهسته گفت : من گاهی شلوارم رو خیس میکنم

پیرمرد خندید و گفت : منم همینطور

پسر کوچولو گفت : من اغلب گریه می کنم

پیرمرد ، سر تکان داد : من هم همینطور

: پسر کوچولو گفت

از همه بدتر ، بزرگترها به من توجهی ندارند

: و گرمای دستی چروکیده را احساس کرد

می فهمم چی میگی کوچولو ، میفهمم

 خدايا كار كن اشكهاي مادرم را نبينم

یه چیز یادت باشه...هیچ آدمی نمی تونه درمقابل دوست داشتن مقاومت کنه...حتی مغرورترین و سرسخت ترین آدما!!! با دوست داشتن یه نفر می تونی اون رو مال خودت بکنی...می تونی کاری کنی که حتی نتونه به غیر از تو به کسی فکر کنه...قوی باش...هر اتفاقی که افتاد برنده تویی!! چون دوستش داری .

 

شعر

 





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: