نوشته شده توسط : بهرام

سلام بچه ها! خوفین؟! در طول 24 ساعت 2بار آپ میکنم!؟! ایول....Emoticon Emoticon:دی

راستش الان که اینا رو تایپ میکنم خیلی ناراحتمPostSmile!  نیمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت؟PostSmile!    چونکه......

راسیتش حدود1.5 ساعت پیش یکی از دوستام اومد خونمون و دعوتمون کرد به جشن نامزدیش  PostSmile!

البته ایشون 3روز پیش براش یه خواستگار ناشناس از تهران آمدPostSmile!  
..نمیدونم چطور جواب مثبت داد؟؟؟؟؟؟؟بدون تحقیق و.....PostSmile! 

ایناش به من مربوط نمیشه ایشالله که خوشبخت بشن..هم اینا هم تمام دخملا و پسلاPostSmile! 

ناراحتم چون با آزاده خیلی صمیمی ام حالا که داره میره حس میکنم خواهرم داره از پیشم میرهPostSmile!

ای خدا حالا من با این حس تنهایی چکار کنم؟؟؟  PostSmile!

دوستای دیگمم که ازم دورن به خاطر دانشگاه و..

PostSmile!

چقدر منتظر بمونم تا تعطیلات بشه و بچه ها رو ببینم؟؟؟PostSmile!

من دوستای کمی هم ندارم ولی همه درگیر درسیم!  PostSmile!

هی....تا 2هفته پیش هم قرار بود مهشید اینا از تهران بیان لاهیجان اما باباش بازم منتقل شد به تهرانPostSmile!

خدا جونم دیگه اعصاب منو داری خط خطی میکنیااااا ! 

حالا نمیشه از اون دریچه ی رحمتت یک روزنه ای ایجاد کنی به سمتم و یه کاریش کنی دیگه!PostSmile!
منظور من بی اف یا شوهر نیستش خدای ناکرده ها
ااااا..   PostSmile!
یه دختر جور کن!!! لاغر باشه قد بلند باشه سنش 21-22..تو مایه های خودم باشه که باهاش برم خیابون نوردی!!PostSmile!
جون من کاری کن زودتر درس و مشقامون تموم شه دور هم جمع شیم مثل قبلناPostSmile!
مرسی!
    PostSmile!

وقتی به آسمون نگاه میکنی دوست داری کدوم ستاره ماله تو باشه؟؟
به کوچیکه قانع باش چون خوشگلرو همه دنبال میکنن......
Emoticon








:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: